INFOGRAFIA

Umeentzako menua

A infografía Menú infantil ensina a importancia de educar en bos hábitos alimenticios aos nenos e nenas durante a etapa escolar, co fin de previr problemas de saúde e mais a obesidade infantil. Esta animación educativa explica como as necesidades nutritivas e de enerxía dos nenos e nenas varían coa idade e coa etapa de crecemento na que se atopen. E ofrece un decálogo de consellos de alimentación saudable infantil, co fin de que esta sexa o máis variada, equilibrada e atraente posible para os escolares.
Erregistratu egin nahi dut

Azalpena