• rexistro

Alumnos de 3 a 6 anos

Nesta etapa comezan a interiorizar os hábitos de alimentación que lles acompañarán ao longo da súa vida. Esta guía conduciralles, de xeito dinámico e experiencial, a explorar os seus sentidos e descubrir o gusto polos novos alimentos.

Quero participar

Rexístrate

Unidades didácticas

A través de contos aprenderán que existen diferentes formas de cociñar un alimento, tamén a súa orixe e temporalidade, ou a levar rutinas de vida saudables.

Xogos

Actividades lúdicas de reforzo dirixidas a sensibilizar o ámbito familiar do alumnado e tamén a fomentar o debate entre eles.

Reutilizar e reducir ademais de reciclar

Diploma de escola saudable

Pensamos que os Centros Educativos que promoven unha alimentación sa e uns hábitos de vida saudables entre os seus alumnos merecen ser recoñecidos. Por iso, todos os Centros que realicen o Programa Educativo obterán o diploma de ""Escola Saudable""

Solicita o teu diploma