Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

A ballar amb en Tix i la Loy

Edat:
Alumnes de Primària.
Idioma del recurs:
Castellà
Durada:
4:20 minuts
Valors que treballa:

Prevenció de l’obesitat a través de l’activitat física saludable.

Descripció:

A A ballar amb en Tix i la Loy és una divertida cançó que, a ritme de rock, convida els nens i nenes a ballar i millorar els seus hàbits de vida saludables, com un mitjà de prevenció de l’obesitat.

Aquest recurs educatiu sonor està pensat per a jugar, ballar i cantar amb els alumnes d’Educació Primària, a l’aire lliure o en una aula àmplia.

Els nens Tix i Loy, creats pel programa educatiu escolar de foment de l’alimentació sana i els hàbits de vida saludables Energia per a Créixer, de la Fundació Eroski, són els encarregats de motivar els escolars.

La proposta sonora convida els petits a seguir alguns moviments senzills, com ara ballar i aixecar junts les mans. Però també treballa i reforça l’autoestima dels alumnes, ja que els anima a moure’s i a viure amb il·lusió, mentre fan exercici.