Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

Cool food planet

• juegos online alimentación Cool food planet
  • juegos educativos alimentación sana
  • juego online alimentacion pirámide nutricion
  • Juegos alimentación sana de niños y niñas
  • juegos contra obesidad infantil
Edat:
Escolars d’entre 6 i 12 anys.
Idioma del recurs:
Anglès
Valors que treballa:
Menjar saludable i seguretat alimentària.
Descripció:

Cool food planet és una interessant plataforma educativa de jocs en línia, en anglès, que persegueix millorar el coneixement dels escolars en menjar equilibrat, salut i seguretat alimentària.
Cool food planet s’ha concebut per permetre als alumnes d’entre 6 i 12 anys explorar per si mateixos els jocs en línia d’alimentació, però també perquè els professors hi trobin recursos didàctics estimulants per a utilitzar-los com a suport als seus continguts de nutrició a l’aula.
Aquest portal està format per dos llocs web diferents, en funció del grup d’edat dels nens i nenes: de 6 a 8 anys o de 9 a 12 anys. A més, des del planeta Cool Food es possible visitar diverses galàxies temàtiques: menjar saludable, nutrició i salut.
Els jocs interactius que inclou són enginyosos i originals: des d’instruccions per a crear cultius divertits fins a ocurrents propostes per a aprendre a utilitzar els coberts (un joc de tirador amb forquilla), passant per l’illa de l’exercici, on els escolars aprendran a la importància de la pràctica de l’esport.