JUEGO_INTERACTIVO

Cool food planet

Cool food planet és una interessant plataforma educativa de jocs en línia, en anglès, que persegueix millorar el coneixement dels escolars en menjar equilibrat, salut i seguretat alimentària. Cool food planet s’ha concebut per permetre als alumnes d’entre 6 i 12 anys explorar per si mateixos els jocs en línia d’alimentació, però també perquè els professors hi trobin recursos didàctics estimulants per a utilitzar-los com a suport als seus continguts de nutrició a l’aula. Aquest portal està format per dos llocs web diferents, en funció del grup d’edat dels nens i nenes: de 6 a 8 anys o de 9 a 12 anys. A més, des del planeta Cool Food es possible visitar diverses galàxies temàtiques: menjar saludable, nutrició i salut. Els jocs interactius que inclou són enginyosos i originals: des d’instruccions per a crear cultius divertits fins a ocurrents propostes per a aprendre a utilitzar els coberts (un joc de tirador amb forquilla), passant per l’illa de l’exercici, on els escolars aprendran a la importància de la pràctica de l’esport.
Quiero registrarme

Descripción

Valores que trabaja

Elikadura osasuntsua eta segurua.

6 eta 12 urte bitarteko ikasleak.