APP

Dianak osasuntsu jaten du

Diana menja sa és una aplicació infantil per a mòbils i tauletes que ensenya als nens i nenes d’entre quatre i vuit anys a menjar bé. La finalitat d’aquesta senzilla app educativa és mostrar als més petits que és important alimentar-se de forma equilibrada i saludable. Puzles, jocs per a pintar en línia i divertides propostes lúdiques per a emparellar aliments o trobar les diferències constitueixen l’esquelet d’aquesta senzilla app educativa pensada perquè els nens i nenes en edat escolar aprenguin a alimentar-se jugant.
Erregistratu egin nahi dut

Azalpena

Lantzen dituen balioak

Elikadura osasungarria.

Haur hezkuntzako eta lehen hezkuntzako lehenengo ikasturteetako ikasleak.