Ir o contido principal

INFOGRAFIA

Alimentos integrais para nenos e adolescentes

A infografía Alimentos integrais para nenos e adolescentes explica os beneficios de aumentar o consumo destes alimentos durante a etapa escolar, como axuda á prevención de enfermidades e mais para combater o sobrepeso. A infografía repasa, dun modo visual e intuitivo, o baixo consumo actual de alimentos integrais por parte de nenos e adolescentes en España, e cal é o mellor camiño para introducir estes alimentos na dieta dos nenos e nenas, de xeito progresivo.
Quero rexistrarme

Descrición