• rexistro

Os recursos educativos da Escola de Alimentación inclúen unha coidada selección de libros, contos, xogos, apps, vídeos, cómics, xogos interactivos e infografías para traballar a alimentación saudable e o fomento do deporte cos escolares, dende a educación infantil ata o bacharelato.

Este material externo, dispoñible na web, proporciónalles aos profesores e educadores novos recursos periódicos escollidos polo equipo da Escola, co fin de lles transmitir a importancia dunha vida sa aos seus alumnos e alumnas, do xeito máis divertido e didáctico.

Encrucillado do almorzo

• juegos Crucigrama del desayuno
  • juegos educativos alimentación sana
Idade:
Alumnos de educación primaria.
Idioma do recurso:
Castelán
Valores que traballa:
A importancia do almorzo equilibrado para unha alimentación saudable.
Descrición:

Encrucillado do almorzo é un xogo de palabras que lles ensina aos alumnos e alumnas de educación primaria a importancia de tomar un almorzo equilibrado antes das clases, como base dunha alimentación saudable que lles permita medrar fortes.
Este xogo da comida sa, creado polo portal educativo Nourish interactive, consiste en encher os ocos do debuxo de letras. Deste xeito, os escolares deben atopar palabras relacionadas co almorzo, coas pistas dadas e coa axuda dos personaxes animados que aparecen nesta actividade.
Os escolares deberán investigar, por exemplo, que alimento usado no almorzo vén da vaca, pero non é branco, ou que ingrediente desta primeira comida se pode cociñar revolto, cocido ou fritido. Os recortables están dispoñibles no enlace incluído na ficha.
Estas follas imprimibles da alimentación saudable son unha actividade divertida para traballar a importancia do almorzo cos escolares de primaria. Un recurso para apoiar as leccións de alimentación saudable na aula.

Tamén che pode interesar