Caillou planta zanahorias

En Caillou, el conegut nen calb de quatre anys creat per la canadenca Christine L’Hereux, descobrirà en aquest vídeo animat d’on neixen les verdures i com de bones poden arribar a estar. En Caillou ajudarà el seu avi a les feines de l’hort i, encara que reconeix que no li agraden massa les verdures i hortalisses, sí que es mostrarà entusiasmat amb la idea d’ajudar a crear un hort. L’avi d’en Caillou oferirà al nen una “missió especial”: plantar pastanagues i regar-les molt perquè creixin fortes. I, sobretot, aprendre a tenir paciència, ja que no sorgiran d’un dia per l’altre. Al cap d’una setmanes, en Caillou descobrirà les primeres fulles de pastanagues que sorgeixen de la terra plantada; i uns dies més tard, ja podrà collir-les i menjar-se-les. Encara que en Caillou pensava que no li agradaven gaire les verdures, resultarà que les seves pastanagues són boníssimes! En Caillou planta pastanagues és una bona eina per a acostar el gust per les verdures als nens i nenes d’Infantil i primers anys de Primària. I, a més, per a ensenyar-los d’on neixen aquests aliments i afavorir el seu entusiasme pels treballs a l’hort escolar.
Quiero registrarme

Descripción

Valores que trabaja

El consum de verdures entre nens i nenes, així com el treball dels horts escolars.

Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako lehen mailetako haurrak.