INFOGRAFIA

Nola aurkeztu umeei elikagaiak erakargarriago

A infografía Como presentar os alimentos máis atraentes para os nenos ofrece as claves para lles facer as comidas sas -con peixe, froitas e verduras- máis interesantes aos escolares, co fin de fomentar uns hábitos alimentarios saudables desde cativos. Este gráfico educativo animado explica como dispor os alimentos no prato dos nenos e nenas, co fin de facer as comidas máis sedutoras, e mais a importancia de incluír cores variadas nos pratos e de colocar os ingredientes de maneira divertida.
Quiero registrarme

Descripción