APP

Dianak kirola egiten du.

Diana fa esport és una senzilla aplicació que ensenya als nens i nenes d’entre quatre i vuit anys la importància de fer esport de forma habitual. Aquesta app està pensada perquè els més petits aprenguin a fer exercici i a portar una vida menys sedentària. Aquesta aplicació infantil inclou jocs que consisteixen a pintar en línia personatges que van a escola a peu, a arrossegar i deixar anar objectes, emparellar diversos accessoris esportius i completar un puzle en el qual diferents animacions practiquen esport. Amb caràcter eminentment lúdic, l’aplicació Diana fa esport pot constituir un divertit punt de partida per a treballar la importància de portar una vida activa durant l’edat escolar.
Erregistratu egin nahi dut

Azalpena

Lantzen dituen balioak

Ariketa fisikoa egiteko ohitura izatea.

Haur eta lehen hezkuntzako ikasleak.