• rexistro

Os recursos educativos da Escola de Alimentación inclúen unha coidada selección de libros, contos, xogos, apps, vídeos, cómics, xogos interactivos e infografías para traballar a alimentación saudable e o fomento do deporte cos escolares, dende a educación infantil ata o bacharelato.

Este material externo, dispoñible na web, proporciónalles aos profesores e educadores novos recursos periódicos escollidos polo equipo da Escola, co fin de lles transmitir a importancia dunha vida sa aos seus alumnos e alumnas, do xeito máis divertido e didáctico.

A cociña encontada.

• Libro La cocina encuentada
  • Cuentos de alimentación para niños
  • Libros de recetas para niños
  • Libro alimentación primaria
Editorial:
Libros del Zorro Rojo/Ministerios de Educación e Sanidade.
Idioma do recurso:
Castelán
Prezo:
12 euros.
Destinatarios:

Nenos e nenas a partir de sete anos.

Descrición:

A cociña encontada, de Teresa Pérez Hernández, introduce a imaxinación e os contos na cociña, co fin de lles transmitir aos escolares o valor de alimentación saudable e da gastronomía.

Receitas e contos comparten espazo nas páxinas que conforman este coidado traballo ilustrado, con relatos protagonizados por nenos e nenas, pero tamén por animais e personaxes fantásticos, como o mago Merlín.

O receitario infantil inclúe pratos da cociña tradicional -como os caldos caseiros- sen esquecerse doutros máis orixinais e novidosos, como as empanadas de polo e piña ou as rodas de berenxena crocante.

As receitas do libro pódense usar nos obradoiros de cociña saudable das escolas, xa que, ademais, están zarrapicadas de curiosidades históricas, suxestións de preparación e inclúen información nutricional. Este libro, en consecuencia, resulta un orixinal recurso de traballo para escolares, xa que combina o amor pola gastronomía co amor polos libros.

Tamén che pode interesar