• rexistro

Os recursos educativos da Escola de Alimentación inclúen unha coidada selección de libros, contos, xogos, apps, vídeos, cómics, xogos interactivos e infografías para traballar a alimentación saudable e o fomento do deporte cos escolares, dende a educación infantil ata o bacharelato.

Este material externo, dispoñible na web, proporciónalles aos profesores e educadores novos recursos periódicos escollidos polo equipo da Escola, co fin de lles transmitir a importancia dunha vida sa aos seus alumnos e alumnas, do xeito máis divertido e didáctico.

Colorear: Marcadores de froitas

• juegos Colorear: Marcadores de frutas
  • juegos educativos alimentación sana
Idade:
Alumnos de educación infantil e cursos iniciais de primaria.
Idioma do recurso:
Castelán
Valores que traballa:
Fomento do consumo de froitas para unha alimentación equilibrada.
Descrición:

Colorear: Marcadores de froitas é un xogo para colorear froitas, pensado para fomentar o consumo deste alimento entre os alumnos e alumnas de educación escolar e primaria.
Este xogo de colorear, creado polo portal educativo Nourish interactive, proponlles aos escolares imprimir, pegar sobre cartolina forte e recortar uns simpáticos modelos de marca-libros con froitas animadas. Despois, os nenos e nenas poderanse entreter coloreando con pinturas os personaxes de plátanos, peras, mazás e amorodos deste xogo.
Estas follas imprimibles da alimentación saudable son unha actividade divertida que estimulará a aprendizaxe sobre as froitas, e sobre o seu consumo, entre os escolares. As maquetas recortables están dispoñibles no enlace incluído na ficha.

Tamén che pode interesar