• Izena eman

Elikadura Eskolaren hezkuntza-baliabideen artean, ondo aukeratutako liburu, ipuin, jolas, app, bideo, komiki, jolas interaktibo eta infografiak daude, txikienen artean elikadura osasungarria eta jarduera fisikoa sustatzen laguntzeko.

Material horien bitartez, irakasle zein hezitzaileei baliabide gehigarriak eman nahi zaizkie bizimodu osasungarri bat izateak duen garrantzia modu dibertigarri eta didaktikoenean transmititzen laguntzeko.

Caillou planta zanahorias

• Caillou planta zanahorias
  • Vídeo Caillou planta zanahorias
  • Vídeos educativos para niños
  • Vídeos alimentación educación infantil y primaria
  • Vídeos infantiles
Adina:
Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako lehen mailetako haurrak.
Baliabideko hizkuntza:
Gaztelania
Iraupena:
3 minutu.
Zer balio lantzen dituen:
Haurren barazkien kontsumoa, eta eskola-baratzea lantzea.
Deskribapena:

Caillou, Christine L´Hereux kanadiarrak sortutako lau urteko haur burusoil ezaguna da. Bideoan barazkiak non hazten diren eta zein gozoak izan daitezkeen ikasiko du.

Caillou-k aitonari baratzea lantzen lagunduko dio. Barazkiak gehiegi gustatzen ez zaizkiola badio ere, oso pozik dihardu baratzean laguntzaile.

Caillou-ren aitonak “zeregin berezia” aginduko dio haurrari: azenarioak landatzea eta asko ureztatzea, sendo haz daitezen. Batez ere, pazientzia izaten irakatsiko dio, ez baitira egun batetik bestera bat-batean haziko.

Aste batzuk igarota, Caillouk azenarioen lehen orriak ikusiko ditu ereindako lurrean; eta egun batzuen buruan, azenarioak batzeko eta jateko prest egongo dira. Caillouk barazkiak asko gustatzen ez zaizkiola uste zuen arren, azenarioak ikaragarri gozatu zituen!

Caillou planta zanahorias Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako haurrek barazkiekin gozatzeko tresna egokia da. Halaber, elikagai horien jatorria ezagutzeko eta eskola-baratzea lantzeko gogoa bizitzeko ere balio du.