• Izena eman

6 eta 8 urte arteko ikasleak

Funtsezko fasea da ohitura osasungarrien gaineko hezkuntza sendotzeko. Baliabide horiei esker, elikaduraren alde onak, produktuen jatorriak duen garrantzia edo ingurunearentzat ekintza jasangarriak egiteak duen oihartzuna identifikatuko dituzte.

Parte hartu nahi dut

Izena eman

Unitate-didaktiko

Dossier hauetan zehar, gurekin izango dira Tix, Loy, Edda eta Kun. Haien bizipenak komiki formatuan jasoko dira, eta, horrela, gai ezberdinak hurbiltzeaz gain, ikasleak beren eguneroko ohiturez gogoeta egitera bultzatuko ditu.

Eskola Osasungarriaren diploma

Gure ustez, ikasleen artean elikadura osasuntsua eta bizitzeko ohitura osasungarriak sustatzen dituzten ikastetxeek saritzea merezi dute. Beraz, Hezkuntza Programa egiten duten zentro guztiek ""Eskola Osasungarria" " diploma jasoko dute.

Eskatu zure diploma