• rexistro

Alumnos de 6 a 8 anos

É unha fase clave para afianzar a educación en hábitos saudables. Estes recursos axudarán a identificar os beneficios da alimentación, a importancia da orixe dos produtos, ou a repercusión para a contorna de realizar accións sostibles.

Quero participar

Rexístrate

Unidades didácticas

Ao longo destes informes acompañarannos Tix, Loy, Edda e Kun. A través das súas vivencias, plasmadas en formato cómic, achegarannos a distintas temáticas e fomentarán a reflexión do alumnado sobre os seus hábitos cotiáns.

Diploma de escola saudable

Pensamos que os Centros Educativos que promoven unha alimentación sa e uns hábitos de vida saudables entre os seus alumnos merecen ser recoñecidos. Por iso, todos os Centros que realicen o Programa Educativo obterán o diploma de ""Escola Saudable""

Solicita o teu diploma