• rexistro

Alumnos de 8 a 12 anos

Durante este período o alumnado xa debe ser parte activa no coidado da súa alimentación. Son cativos cada vez máis autónomos e precisan dunha formación máis específica en nutrición para xerar cambios reais nos seus hábitos de alimentación.

Quero participar

Rexístrate

Unidades didácticas

A través de contos aprenderán que existen diferentes formas de cociñar un alimento, tamén a súa orixe e temporalidade, ou a levar rutinas de vida saudables.

Talleres prácticos

Estes exercicios axudarán o alumnado a asimilar os contidos das unidades didácticas mediante a experimentación con alimentos ou realizando tarefas vinculadas coa sostibilidade e unha alimentación sa.

Os produtos da miña terra

O chef da clase

Xogos online

Xogos interactivos adaptados a idades de 8 a 12 anos.

O Chef da clase

Receitas e xogos para fomentar a creación dun menú semanal para aprender a comer de forma saudable e non dilapidar.

Xogar agora Receitas familiares...

Diploma de escola saudable

Pensamos que os Centros Educativos que promoven unha alimentación sa e uns hábitos de vida saudables entre os seus alumnos merecen ser recoñecidos. Por iso, todos os Centros que realicen o Programa Educativo obterán o diploma de ""Escola Saudable""

Solicita o teu diploma