Alumnes de 8 a 12 anys

Durant aquest període l'alumnat ja ha de ser part activa en la cura de la seva alimentació. Són nens cada vegada més autònoms i necessiten tenir una formació més específica en nutrició per tal de generar canvis reals en els seus hàbits d'alimentació.

Vull participar

registre

Unitats didàctiques

Per mitjà de contes aprendran que hi ha diferents maneres de cuinar un aliment, també el seu origen i temporalitat, o a dur unes rutines de vida saludables.

Tallers pràctics

Aquests exercicis ajudaran l'alumnat a assimilar els continguts de les unitats didàctiques mitjançant l'experimentació amb aliments o fent tasques vinculades amb la sostenibilitat i una alimentació sana.

Els productes de la meva terra

El xef de la classe

Online jocs

Jocs interactius adaptats a edats de 8 a 12 anys.

El Xef de la classe

Receptes i jocs que fomenten la creació d'un menú setmanal per aprendre a menjar d’una manera saludable i no malgastar..

Jugar ara Receptes en família...

Diploma de escuela saludable