Jocs

Els jocs són un mètode eficaç per aconseguir assimilar millor els continguts. Aquí trobaràs una gran varietat d'activitats, contes, il·lustracions o reptes per treballar diferents temàtiques d’una manera lúdica i autònoma, tant a l'aula com a casa.

Vull participar

registre

Experimentació, diversió i aprenentatge. La millor manera de transmetre la importància de portar un estil de vida i una alimentació saludable és per mitjà dels jocs.

Començar 6-8 anys 8-10 anys 10-12 anys

Començar

El Xef de la classe

El Programa Educatiu de l'Escola d'Alimentació de la Fundació EROSKI, en col·laboració amb el Basque Culinary Center, centre de referència al món de la cuina, volen fomentar la creació d'un menú setmanal per aprendre a menjar d’una manera saludable i no malgastar. Planificar setmanalment els nostres menjars ens ajudarà a estalviar temps i diners.

Jugar ara Receptes en família... 8-12 anys

Diploma d'escola saludable

Pensem que els centres educatius que promouen una alimentació sana i uns hàbits de vida saludables entre els alumnes mereixen ser reconeguts. Per això, tots els centres que duguin a terme el programa educatiu obtindran el diploma d’Escola Saludable "

Sol·licita el teu diploma