Tallers pràctics

Els nostres tallers pràctics són la millor eina per a afermar els coneixements desenvolupats a classe. Gràcies a aquests, els nens i nenes de primària continuaran assimilant conceptes al mateix temps que viuen una experiència inoblidable.

Vull participar

registre

Tallers pràctics

Els productes de la meva terra

El xef de la classe

Diploma de escuela saludable

Pensem que els centres educatius que promouen una alimentació sana i uns hàbits de vida saludables entre els alumnes mereixen ser reconeguts. Per això, tots els centres que duguin a terme el programa educatiu obtindran el diploma d’Escola Saludable.

Sol·licita el teu diploma