Els productes de la meva terra

Dins del programa educatiu “Energia per a Créixer”, de l’Escola d’Alimentació de la Fundació EROSKI, volem destacar la importància dels productors agroalimentaris locals. L'objectiu principal d'aquesta activitat és que l'alumnat, molt motivat per aquesta eina educativa, pugui viure l'experiència d'una visita a un productor agroalimentari sense necessitat de sortir de l'aula.

Veure per a creure.. i aprendre

Saben els teus alumnes d'on ve el formatge, la carn o les patates? En definitiva, coneixen l'origen dels productes que consumeixen habitualment?

Gràcies a la nostra eina educativa descobriran el procés d'elaboració que duen a terme diferents productors agroalimentaris locals i, a més, mitjançant les activitats associades refermaran allò que ja han aprés. És ben senzill, només has de seguir els passos següents.

Registra't i accedeix
Visualitza el contingut a classe
Descarrega les activitats associades i realitza-les en grup.
Taller de productes locals en Arroyabe

Arroyabe

Bermeo (Bizkaia)

Arroyabe és una conservera de peix situada al municipi biscaí de Bermeo. Compta amb més de 100 anys d’història ja que, antigament, es pescava als ports del nord i subministrava peix a totes les ciutats de l’interior de la península. A dia d’avui passa el mateix. El peix arriba directament des del...