Unitats didàctiques

Experts en pedagogia han dissenyat diferents unitats de treball, ajustades als diferents trams d'edat, amb l'objectiu de fomentar hàbits saludables en l'alumnat, tant des del punt de vista de la nutrició i el coneixement dels aliments, com de la salut, la higiene o la cura del medi ambient.

Vull participarr

registre
3-6 anys

Recursos basats en experiències per treballar l'educació nutricional i mediambiental des d'edats primerenques. Inclou una guia didàctica del docent, jocs per desenvolupar a classe i un conte interactiu sobre el reciclatge per estendre la pràctica del reciclatge en l'àmbit familiar.

6-8 anys

Material dirigit a un alumnat cada vegada més autònom en la seva alimentació. Inclou una unitat didàctica del docent, dossiers de l'alumnat amb còmics i activitats per a fer a l'aula i a casa, a més d’un joc interactiu que anima a continuar cuidant la salut i el medi ambient mitjançant petits reptes.

8-12 anys

Accedeix al registre per a docents a la plataforma d'aprenentatge en línia

Fes clic aquí i registra't

Diploma d'escola saludable

Pensem que els centres educatius que promouen una alimentació sana i uns hàbits de vida saludables entre els alumnes mereixen ser reconeguts. Per això, tots els centres que duguin a terme el programa educatiu obtindran el diploma d’Escola Saludable."

Sol·licita el teu diploma