Alumnes de 3 a 6 anys

En aquesta etapa comencen a interioritzar els hàbits d'alimentació que els acompanyaran al llarg de la seva vida. Aquesta guia els conduirà, d’una manera dinàmica i mitjançant l’experiència, a explorar els seus sentits i descobrir el gust pels nous aliments.

Vull participar

registre

Unitats didàctiques

Per mitjà de contes aprendran que hi ha diferents maneres de cuinar un aliment, també el seu origen i temporalitat, o a dur unes rutines de vida saludables.

Jocs

Activitats lúdiques de reforç dirigides a sensibilitzar l'entorn familiar de l'alumnat i també a fomentar el debat entre els alumnes.

Diploma d'escola saludable

Pensem que els centres educatius que promouen una alimentació sana i uns hàbits de vida saludables entre els alumnes mereixen ser reconeguts. Per això, tots els centres que duguin a terme el programa educatiu obtindran el diploma d’Escola Saludable."

Sol·licita el teu diploma