Alumnes de 6 a 8 anys

És una fase clau per consolidar l'educació en hàbits saludables. Aquests recursos permetran identificar els beneficis de l'alimentació, la importància de l'origen dels productes o la repercussió que té per a l'entorn dur a terme accions sostenibles.

Vull participar

registre

Unitats didàctiques

Al llarg d'aquests dossiers ens acompanyaran Tix, Loy, Edda i Kun. Les seves vivències, plasmades en format de còmic, ens acostaran a diferents temàtiques i fomentaran la reflexió de l'alumnat sobre els seus hàbits quotidians.

Començar 6-8 anys 8-10 anys 10-12 anys

Diploma d'escola saludable

Pensem que els centres educatius que promouen una alimentació sana i uns hàbits de vida saludables entre els alumnes mereixen ser reconeguts. Per això, tots els centres que duguin a terme el programa educatiu obtindran el diploma d’Escola Saludable."

Sol·licita el teu diploma