• iniciar sesión
  • rexistro

Xogos

Os xogos son un método eficaz para lograr unha mellor asimilación dos contidos. Aquí atoparás unha variedade de actividades, contos, ilustracións ou retos para traballar distintas temáticas de forma lúdica e autónoma, tanto na aula coma na casa.

Quero participar

Rexístrate

Experimentación, divertimento e aprendizaxe. A mellor maneira de transmitir a importancia de levar un estilo de vida e unha alimentación saudable a través dos xogos.

Comezar 6-8 anos 8-10 anos 10-12 anos

Comezar

O Chef da clase

O Programa Educativo da Escola de Alimentación da Fundación EROSKI, en colaboración co Basque Culinary Center, centro de referencia no mundo da cociña, queren fomentar a creación dun menú semanal para aprender a comer de xeito saudable e non dilapidar. Planificar semanalmente as nosas comidas axudaranos a aforrar tempo e cartos.

Xogar agora Receitas en familia... 8-12 anos

Diploma de escola saudable

Pensamos que os Centros Educativos que promoven unha alimentación sa e uns hábitos de vida saudables entre os seus alumnos merecen ser recoñecidos. Por iso, todos os Centros que realicen o Programa Educativo obterán o diploma de ""Escola Saudable""

Solicita o teu diploma