• Izena eman

8 eta 12 urte arteko ikasleak

Denboraldi honetan, ikasleek jada aktiboki parte hartu behar dute haien elikaduraren zaintzan. Gero eta autonomoagoak diren txikiak dira, eta nutrizio-arloan prestakuntza espezifikoagoa behar dute haien elikadura-ohituretan benetako aldaketak egiteko.

Quiero participar

Izena eman

Unitate didaktikoak

Ipuinen bitartez, elikagai bat prestatzeko modu ezberdinak daudela ikasiko dute, baita haren jatorria eta iragankortasuna zeintzuk diren ere, edota bizimodu osasungarria izateko ohiturak hartzen ere bai.

Tailer praktikoak

Ariketa hauek unitate didaktikoetako edukiak bereganatzen lagunduko diete ikasleei, elikagaiekin esperimentatuaz edo iraunkortasunarekin eta elikadura osasuntsuarekin loturiko lanak eginaz.

Nire lurreko produktuak

Ikasgelako chefa

Online jolasak

8 eta 12 urte artekoentzat egokitutako jolas interaktiboak.

Gelako Chefa

Asteko menua egitea sustatzeko errezetak eta jolasak, modu osasuntsuan jaten ikasteko eta ez xahutzeko.

Jolastu orain Familiako errezetak ...

Eskola Osasungarriaren diploma

Gure ustez, ikasleen artean elikadura osasuntsua eta bizitzeko ohitura osasungarriak sustatzen dituzten ikastetxeek saritzea merezi dute. Beraz, Hezkuntza Programa egiten duten zentro guztiek ""Eskola Osasungarria" " diploma jasoko dute.

Eskatu zure diploma