• Izena eman

Nire lurreko produktuak

EROSKI Fundazioaren Elikadura Eskolako “Energia hazteko” programaren barnean, nekazaritzako elikagaien arloan aritzen diren bertako ekoizleen garrantzia nabarmendu nahi dugu. Ekintza honen helburu nagusia da ikasleak, heziketa baliabide honekin erabat motibatuta, ikasgelatik atera gabe nekazaritza elikagaien ekoizle batengana joan daitezela.

Sinesteko ikusi… eta baita ikasteko ere

Zure ikasleek ba al dakite gazta, haragia edo patatak nondik datozen? Hitz gutxitan, ba al dakite kontsumitu ohi dituzten produktuak nola sortzen diren?

Hezkuntza-tresna honen bitartez, nekazaritza-elikagaien tokiko ekoizleen elaborazio-prozesua ezagutuko dute, eta, gainera, lotutako jarduerei esker, ikasitakoa finkatuko dute.

Erregistratu edo saioa hasi
Edukia ikasgelan ikusi
Lotutako jarduerak deskargatu, eta taldean egin.
Taller de productes locals en Arroyabe

Arroyabe

Bermeo (Bizkaia)

Arroyabe Bermeoko udalerrian (Bizkaia) dagoen arrain-kontserbako enpresa bat da. Ehun urtetik gorako historia du; izan ere, antzina, Iparraldeko portuetan arrantzan egin zen eta ondoren penintsula barrualdeko hiri guztiak hornitzen ziren arrainez. Gaur egun, gauza bera gertatzen da. Arraina...