• registro

Activilandia

• juegos online Alimentraining
  • juegos educativos contra obesidad
  • Juegos educativos deporte colegios
  • canciones de actividad física
  • prevenir la obesidad niños
Edad:
Lehen Hezkuntzako ikasleak
Idioma del recurso:
Valores que trabaja:
Elikadura osasuntsua sustatzea eta egoneko bizitza murriztea.
Descripción:

Activilandia jolas-parke erraldoia da, Lehen Hezkuntzako ikasleen artean elikadura osasungarria eta bizimodu aktiboagoak sustatzeko baliabide didaktikoak eta elkarreraginezo jolasak dituena. Online bidezko jolas-parke hezitzaile honek dituen edukiak ugariak bezain anitzak dira. Sportacos izeneko astronauta batek kirola egitera bultzatzeko online jarduerez gain, ikasleentzako elkarreraginezko sukaldaritza-eskolak ere baditu Activilandiak, Itzelezko Paulo sukaldari alaiaren eskutik. Horrez gain, plataformak badu beste baliabide interesgarri bat: Sumendi-erronka, kirola egitean indartsu egoteko haurrek zein elikagai osasuntsu aukeratu behar dituzten irakastea du helburu duena. Bestalde, ikasgelan erabiltzeko material didaktikodun fitxak eta kalean egiteko jolasak ere baditu, haurrak beren eguneroko bizimoduan kirolaren eta elikadura osasuntsuaren garrantziaz ohar daitezen.

También puede interesarte