• iniciar sessió
  • registre

Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

La tornada a l’escola: sopars per a nens

• Infografía La vuelta al cole: cenas para niños
  • Infografía  Alimentos para niños
  • infografías alimentacion educación primaria
  • Alimentación sana de niños y niñas
Descripció:

La infografia La tornada a l’escola: sopars per a nens ensenya a preparar sopars nutritius i saludables per als menors durant l’etapa escolar, de manera que complementin els menús de dinar oferts per les escoles.
Aquest gràfic educatiu animat detalla la importància de triar sopars variats, lleugers i nutritius per als nens i nenes, amb la finalitat de cobrir l’equilibri dietètic durant l’etapa escolar.

També et pot interessar