Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

Mots encreuats de l’esmorzar

• juegos Crucigrama del desayuno
  • juegos educativos alimentación sana
Edat:
Alumnes d’Educació Primària.
Idioma del recurs:
Castellà
Valors que treballa:
La importància de l’esmorzar equilibrat per a una alimentació saludable.
Descripció:

Mots encreuats de l’esmorzar és un joc de paraules que ensenya a l’alumnat d’Educació Primària la importància de prendre un esmorzar equilibrat abans de classe, com a base d’una alimentació saludable que els permeti créixer fortes.
Aquest joc del menjar sa, creat pel portal educatiu Nourish interactive, consisteix a omplir els buits del dibuix de lletres. D’aquesta manera, els escolars han de trobar paraules relacionades amb l’esmorzar, amb les pistes donades i amb ajuda dels personatges animats que apareixen en aquesta activitat.
Els escolars han d’esbrinar, per exemple, quin aliment usat en l’esmorzar ve de la vaca, però no és blanc, o quin ingredient d’aquest primer menjar es pot cuinar remenat, bullit o fregit. Els retallables estan disponibles a l’enllaç inclòs en la fitxa.
Aquests fulls imprimibles de l’alimentació saludable són una activitat divertida per a treballar la importància de l’esmorzar amb els escolars de Primària. Un recurs per a completar les lliçons d’alimentació saludable a l’aula.

També et pot interessar