Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

Los grupos de alimentos

• grupos de alimentos
Edat:
Alumnos de primaria (sesiones adecuadas para los cursos de 4º a 6º)
Idioma del recurs:
Castellano y Ingles
Durada:
2:42 minutos
Valors que treballa:
Alimentación sana / Los grupos de alimentos
Descripció:

Los grupos de alimentos es un vídeo del programa educativo ‘Energía para crecer’ de la Fundación EROSKI protagonizado por TIX&LOY, una niña y un niño, que enseñan a los estudiantes cómo llevar una alimentación sana y unos hábitos de vida saludables.

TIX&LOY se centran en explicar detalladamente cada grupo de alimentos. De esta forma se da a conocer a los alumnos qué alimentos comprende cada grupo. Cada categoría está se apoya con imágenes de los alimentos para una sencilla identificación. Además, TIX&LOY también se detienen en cada grupo para explicar cuáles son las vitaminas y los nutrientes que nos aportan.

Una forma amena y divertida de familiarizar a los niños con los grupos de alimentos.

També et pot interessar