Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

L’Àlex i l’hort màgic

• Vídeo Álex y el huerto mágico
  • Vídeos alimentación sana para niños
  • Vídeos educativos para niños
  • Vídeos huertos escolares primaria
  • Alimentación sana educación primaria
  • Alimentos sanos para niños
Edat:
Alumnes d’Infantil i primers cursos de Primària.
Idioma del recurs:
Castellà
Durada:
4 minuts
Valors que treballa:
El consum de fruites entre els més petits, així com el treball dels horts escolars.
Descripció:

Divertits dibuixos animats infantils pensats perquè nens i nenes d’Infantil i primers anys de Primària descobreixin com creixen les fruites.
El protagonista d’aquest vídeo d’animació és l’Àlex, un nen de cinc anys d’edat que viu amb la seva àvia en una bonica granja. Un dia, l’àvia li ofereix unes llavors de meló perquè les planti a l’hort. I l’Àlex es posa mans a l’obra.
Amb les seves cures a l’hort, el nen aconseguirà que els melons creixin; fruites de les quals podrà gaudir després a taula amb la seva àvia.
Àlex i l’hort màgic resulta un atractiu treball d’animació. I, a més, un bon recurs educatiu per a acostar als nens i nenes l’horta escolar i ensenyar-los d’on vénen les fruites que troben al supermercat.