Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

La cocina encuentada.

• Libro La cocina encuentada
  • Cuentos de alimentación para niños
  • Libros de recetas para niños
  • Libro alimentación primaria
Editorial:
Libros del Zorro Rojo/Ministeris d’Educació i Sanitat.
Idioma del recurs:
Castellà
Preu:
12 euros
Destinataris:

Nens i nenes a partir de 7 anys.

Descripció:

La cuina encuentada, de Teresa Pérez Hernández, introdueix la imaginació i els contes a la cuina, amb la finalitat de transmetre als escolars el valor d’alimentació saludable i de la gastronomia.

Receptes i contes comparteixen espai a les pàgines que conformen aquest acurat treball il•lustrat, amb relats protagonitzats per nens i nenes, però també per animals i personatges fantàstics, com el mag Merlí.

El receptari infantil inclou plats de cuina tradicional -com la sopa de l’àvia- sense oblidar-se d’altres de més originals i nous, com les panades de pollastre i pinya o les rodanxes d’albergínia cruixents.

Les receptes del llibre es poden fer servir als tallers de cuina saludable de les escoles, ja que, a més, estan farcides de curiositats històriques, suggeriments de preparació i inclouen informació nutricional. Aquest llibre, en conseqüència, resulta un original recurs de treball per a escolars, ja que combina l’amor per la gastronomia amb l’amor pels llibres.